دانلودمداحی مشترک کربلایی سیدرضانریمانی و کربلایی یزدانی

میدم تاسید بخونه...آره منم باید برم


شورخوانی مشترک کربلایی هادی یزدانی و کربلایی سید رضا نریمانی در مدح شهدای مدافع حرم




دانلودمداحی مشترک کربلایی سیدرضانریمانی و کربلایی یزدانی

 


دانلود در صفحه اصلی دریافت فایل | ۸٫۷۲ MG



متن مداحـــــــــی


اسم ارباب کرم امام حسن

سایه ات عمری رو سرم امام حسن

توی روضه ات می خونم از شهدا

از مدافع حرم امام حسن

یاد شهیدای حرم … مدافعان محترم

میگم تا سید بخونه … آره منم باید برم

منم باید برم آره برم سرم بره

نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره

یه روزیم بیاد … نفس آخر برم

حسین آقام آقام … حسین آقام آقام … حسین آقام آقام

عذتم خدا از این نوکریه

شوق سوریه از این دلبریه

آرزومه یه روزی شهید بشم

حرم سوریه یا قاضریه

میخوام برم به سوریه … کار دلم صبوریه

کی می بری منو خدا … آخه دلم یه جوریه

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه

چقدر شهید دارن میارن از تو سوریه

حسین آقام آقام … حسین آقام آقام … حسین آقام آقام

همه آماده بشین پای علم

با پای پیداه و قدم قدم

با جوانان بنی هاشم برید

کربلا یک شبه جمعه تو حرم

تنگ دلم زار و حزین … به جاده های اربعین

تو موکب  امام رضا … فقط منو یکم ببین

منو یکم ببین سینه زنیمو هم ببین

ببین که خیس شدم عرق نوکریم این

حسین آقام آقام … حسین آقام آقام … حسین آقام آقام

می خونم روضه برای شهدا

از حسین شاه شهید سر جدا

کل یوم عاشورا حرف من

همچنین وکل عرض کربلا

شهید برام تاج سره … شفیع ما تو محشره

شهیدم و دوسش دارم … حرف دل یه مادره

منم یه مادرم پسرم و دوسش دارم

ولی جوونمو به دست بی بی می سپارم

بی بی قبول کنه … بشه مدافع حرم

حسین آقام آقام … حسین آقام آقام … حسین آقام آقام