خواننده:حـــــــامد زمانی

شعر فارسی:حسین متولیان،حامدزمانی

شعر عربی: مرتضی آل کثیر

آهنگساز:حامد زمانی

تنظیم:نیما نور محمدی

میکس ومستر:رضا پور رضوی

مدیــر تولید:سعید قضنفری


 

دانلود با کیفیت پایین و حجم ۲۶ مگابایت

دانلود با کیفیت متوسط و حجم ۵۶ مگابایت

دانلود با کیفیت بالا و حجم ۱۶۸ مگابایت

 

بی پا و سر میام… پیشت خالیه جام
ای عشق ناتمام  فرمانده السلام
سرباز لشکریم فرمانت میبریم
در پای پرچمت از جان هم بگذریم
ای عشق خاص و عام راهی کربلام
من عبد و تو امام فرمانده السلام
.
یا نفس لاتخشی من الکفّار
وأبشری برحمه الجبّار
والله إن قطعتموا یمینی،
إنّی اُحامی أبداً عن دینی
.
حسین سربازم حسین جانبازم
حسین در راهت حسین جان بازم
حسین…..      حسین…..
.
پابرهنگان سینه زنان
پیش به سوی حرم عشق
سرباز توییم جانباز توییم
پیش به سوی حرم عشق
ای عشق ناتمام راهی کربلام
بر زخمم التیام #فرمانده_السلام
.
یا نفس لاتخشی من الکفّار
وأبشری برحمه الجبّار
والله إن قطعتموا یمینی،
إنّی اُحامی أبداً عن دینی
.
حسین…..  سربازم….
.
یا قدوتنا نفدیک دماء
اسمک رمز لقیامی
ها نحن جنود جئناک وفود
کلنا لدین نحامی
یا ضربا للغرام فیک دین اصطفی
جئنا فی الاربعین نفدیک یاامام
مذ نمشی فی المسیر
کل عسر یسیر
یا مصباح الهدی
انت نعم الامیر
.
حیدر…..  حیدر…..
.
به راه تو سر دادم
به کرمت آزادم
به پای تو یه عمریه افتادم
به حرمت بگو که راهت دادم
به ره تو قدم قدم به اسم تو قسم
اگ که من بدم نمیکنی ردم همه کسم
این همه راهو اومدم بگم بااینکه  من بدم
ب تو که رو زدم نکردی تو ردم
.
حسین سربازم حسین جانبازم
حسین در راهت جان بازم
.
ترکت الخلق طرا فی هواک
و أیتمت العیال لکی أراک
فلو قطعتنی فی الحب إربا
لما مال الفؤاد إلى سواک
فخذ ما شئت یا مولای منی
أنا القربان وجهنی نداک